• 03133802310
  • اصفهان-شهرک صنعتی محمود آباد-خیابان 16

با انواع سنگ گرانیت خارجی آشنا شوید

با انواع سنگ گرانیت خارجی آشنا شوید

انواع سنگ گرانیت خارجی

سنگ گرانیت که معادل انگلیسی آن Granite است ، از سخت شدن توده های مذاب تشکیل می شوند. مواد مذاب می توانند در داخل زمین و یا در اثر فوران آتشفشان در سطح زمین ایجاد شوند. ترکیب شیمیایی سنگهای آذرین به طور عمده از کوارتز، فلدسپات، پلاژیوکلاز و میکا تشکیل شده است که در سنگ های مختلف آذرین نسبت این کانی ها با هم متفاوت است. وجود کوارتز یا سیلیس میزان مقاومت سنگ های گرانیت را بالا برده است به همین دلیل دوام انها بسسیار بالاست و می توان در قسمت های مختلف ساختمان از آنها استفاده نمود.

سنگ گرانیت بر اساس فرآیند تشکیل به دو دسته سنگ های آذرین درونی و بیرونی تقسیم می شوند. سنگ های آذرین درونی به علت سرد شدن تدریجی بافت متوسط تا درشت دانه ای دارند مانند: انواع گرانیت و گابرو . در حالی که سنگ های آذرین بیرونی به علت سرعت بالای از دست دادن حرارت در معرض هوا بافت ریز یا کریستالی  دارند مانند: بازالت و ریولیت. مهمترین و بارزترین کاربرد سنگ گرانیت در بخش ورودی ساختمان و یا سنگفرش های مکان های عمومی می باشند. در سالن های صنعتی با توجه به حضور مواد شیمیایی و اسیدی، بهترین گزینه می باشند.

انواع سنگ گرانیت خارجی به شرح ذیل است :

  •  گرانیت سفید آلاسکا :

گرانیت سفید آلاسکا یکی از زیباترین و گران ترین نوع گرانیت در دنیاست و در کشور برزیل استخراج و به صورت اسلب فرآوری می گردد.

  • گرانیت مروارید آبی :

گرانیت مروارید آبی از کشور نروژ استخراج می شود و یکی از زیباترین نوع گرانیت ها را دارد که به صورت اسلب بریده شده و به عنوان دیوارپوش و کفپوش در فضای داخلی دکوراسیون ساختمان ها استفاده می شوند.

  • گرانیت سفید یخی :

گرانیت سفید یخی دارای زمینه خاکستری روشن با جلای فلزی است که با رگه های سفید و مشکی همراه می باشد . گرانیت های سفید یخی از کشور برزیل استخراج و فرآوری می گردند و یکی از بهترین انتخابها برای فضای داخلی مدرن مانند : دیوارپوش ها ، کف هستند. گرانیت های سفید یخی در دکوراسیون خارجی و فضای ورودی ساختمان ها نیز استفاده می شوند.

  • گرانیت فیوژن :

گرانیت فیوژن یکی از زیباترین طرح های گرانیت در دنیا را دارد . از رنگ زمینه خاکستری و کرم روشن تا رنگ های دودی و محو سفید و سبز و آبی و نارنجی ابری و بادی را دارا می باشد . این نوع گرانیت نیز در برزیل فرآوری می گردد و کاربرد فراوانی در دکوراسیون داخلی ساختمان های مدرن دارد.

  • گرانیت دلیکاتوس :

گرانیت دلیکاتوس دارای زمینه سفید با رگه های زیبای تیره می باشد. این نوع سنگ گرانیت ظاهر تمیز و درخشانی دارد و برای تولید کانترهای آشپزخانه، کفپوش و دیواره ها در فضای داخلی ساختمان استفاده می شود. این گرانیت در دکوراسیون خارجی ساختمان و بخصوص ورودی ها کاربرد وسیعی ارد و می تواند فضای منحصر به فردی به ساختمان بدهد . گرانیت دلیکاتوس در کشور برزیل فرآوری می گردد.

  • گرانیت آبی ولگا :

گرانیت آبی ولگا یکی از بادوام ترین گرانیت ها می باشد از کشور اکراین استخراج می شود . که دارای زمینه تیره با سایه های خاکستری تیره و آبی می باشد . این نوع گرانیت به صورت اسلب و تایل فرآوری می گردد و به علت مقاومت و دوام بالا، در فضای داخلی و خارجی ساختمان می تواند استفاده شود.

برای مشاوره خرید انواع سنگ گرانیت کلیک نمایید .

سنگ گرانیت


سنگ گرانیت خارجی

 کاربرد سنگ گرانیت خارجی

 سنگ ، سنگ گرانیت ، گرانیت ، مزایای سنگ گرانیت ، کاربرد سنگ گرانیت ، فروش سنگ گرانیت ، خرید سنگ گرانیت ، سنگ گرانیت نهبندان ، سنگ گرانیت خرمدره ، سنگ گرانیت آستان خرمدره ، سنگ گرانیت تکاب ، سنگ گرانیت نطنز ، سنگ گرانیت نطنز محمدی ، سنگ گرانیت سبز جنگلی ، سنگ گرانیت تایباد ، سنگ گرانیت نهبندان عتبات ، سنگ گل پنبه ای ، سنگ گرانیت سفید تکاب ، معادن سنگ گرانیت ، مراقبت از سنگ گرانیت 

 
آخرین مقالات