• 03133802310
  • اصفهان-شهرک صنعتی محمود آباد-خیابان 16

با انواع سنگ گرانیت قرمز آشنا شوید

با انواع سنگ گرانیت قرمز آشنا شوید

انواع سنگ گرانیت قرمز

در این مقاله برآنیم تا شما را با سه نوع سنگ گرانیت قرمز رنگ و کاربرد های آنها آشنا کنیم در ادامه با ما همراه باشید .

  • گرانیت قرمز اردستان

دارای رنگ قرمز تیره با دانه بندی درشت است که گاها هاله هایی تیره رنگ در آن دیده می شود. این سنگ چسبندگی خوبی با ملات ندارد و حتما باید قبل از نصب اسکوپ گردد. از نظر کیفیت  دارای رتبه کیفیت متوسط است . کاربرد آن در دیواره های داخلی و خارجی نما است.

همچنین در کلیه قسمتهای داخلی و بیرونی ساختمان میتوان از این سنگ استفاده کرد .این سنگ در برابر سرما، گرما، ضربه و فشار بسیار مقاوم بوده و یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استفاده از آن در سنگفرش و نمای داخلی و بیرونی ساختمان میباشد.معدن ان اردستان در استان اصفهان، شهرستان اردستان واقع شده اند.

  • گرانیت رنگین کمان

در استان یزد، حوالی شهرستان یزد واقع شده اند ، دارای رنگ قرمز با دانه بندی ریز است با خال های سفید و مشکی که در آن پراکنده است. در درجات ضعیف این سنگ شالی های سفید بیشتر دیده میشود. این سنگ ترکیب بندی سنگ گرانیت قرمز یزد را دارد با این تفاوت که شفافیت قرمز یزد را ندارد. چسبندگی خوبی با ملات ندارد و حتما باید قبل از نصب اسکوپ گردد.

برای مشاوره و خرید انواع سنگ گرانیت کلیک نمایید .

  • گرانیت قرمز یزد

جزء مرغوبترین گرانیت های توفیری است که دارای طیف رنگی تیره و روشن می باشد. در بازار بنام گرانیت قرمز گوجه ای یزد و گرانیت قرمز سماقی یزد معروف است. این سنگ از جمله مقاوم ترین گرانیت هایی است که در برابر مخرب های طبیعی دوام بالایی از خود نشان می دهد و ضد سایش تر از بقیه گرانیت هاست.

در سطح این گرانیت، دانه های سیاه و مایل به قهوه ای و سفید که نشان از سختی بالای گرانیت است به چشم می خورد که به صورت یکنواخت در سطح سنگ پراکنده شده است.داراری  نمره خوب را در زمینه اعتبار ساب پذیری کسب می کند. دارای جذب آب کم، مقاومت فشاری بالا و ساب پذیری عالی است .

و در نماهای داخلی و خارجی ساختمان و سنگفرش فضاهای داخلی و خارجی استفاده می شود.رنگ قرمز ، یکنواختی ، مقاومت بالای، قیمت مناسب و تولید انبوه سنگ گرانیت قرمز یزد از بارزترین ویژگی های ان است .معدن سنگ گرانیت قرمز یزد در استان یزد منطقه قلعه خرگوشی در نزدیکی تالاب گاو خونی واقع شده است

سنگبری کریستال استون با تجربه فراوان و سابقه ای درخشان آماده مشاوره به شما عزیزان میباشد برای خرید و مشاوره کلیک نمایید .


سنگ گرانیت

سنگ گرانیت قرمز 

سنگبری کریستال

آخرین مقالات