• 03133802310
  • اصفهان-شهرک صنعتی محمود آباد-خیابان 16

پروژه های مناسب جدول سنگی گرانیت

پروژه های مناسب جدول سنگی گرانیت

جدول سنگی گرانیت مناسب چه پروژه هایی است؟

پروژه های عمرانی و آبادانی بسیاری در کشور صورت می گیرد که ساخت و اجرای جدول یکی از ارکان اصلی این پروژه ها محسوب می شود. به تازگی شاهد استفاده از جدول سنگی گرانیت در اکثر این پروژه ها بوده ایم. سنگ های گرانیت به دلیل برخورداری از استحکام و مقاومت بسیار بالا در شرایط آب و هوایی مختلف و همچنین زیبایی که به محیط اطراف می دهند.

تقاضای بسیار بالایی از بازار را به خود اختصاص داده اند. جدول های سنگی گرانیت اغلب در پروژه های شهری به عنوان مشخص نمودن حریم کاربرد فراوانی دارد. همچنین این جدول سنگی مورد استفاده در پارک ها، برخی فضاهای ویلایی و باغ ها و پیاده رو ها می باشد.

چرا در اغلب پروژه های شهرداری ها از جدول سنگی گرانیت استفاده می شود؟

جدول سنگی گرانیت یکی از پرکاربردترین جداول استفاده شده توسط شهرداری ها می باشد. این سنگ با توجه به خاصیت برش پذیری بالایی که دارد می تواند به صورت های مختلفی برش و صیقل داده شود تا مناسب استفاده در پروژه های مختلف باشد و از توجیه اقتصادی مناسبی نیز نسبت به سایر جداول بتنی برخوردار است. از انواع سنگ های گرانیتی با استحکام بالا  و ایمنی مناسب از نظر برش لبه ها، در فضای پارکها، پیاده رو ها و معابر و… استفاده می شود.

سنگ جدولی دارای چه مزایای میباشند

سنگ جدولی ( جدول سنگی ) یکی از محصولات تولید شده از سنگ معدنی می باشد و از سالیان دور در معماری شهری استفاده می شده است که در ابعاد و جنسها و رنگ های مختلف تولید میشود .سنگ جدولی را در ایران از سنگهای مختلفی از جمله سنگ چینی  ، سنگ گرانیت ، سنگ تراورتن و سنگ لاشتر تولید می شود. جنس سنگ جدول با توجه به موقعیت جغرافیایی و نوع کاربری و نیاز مشتری تعیین می شود.

خرید سنگ گرانیت

جدول سنگی برای جداسازی دو فضا از یکدیگر استفاده می شود به عنوان مثال: استفاده در محوطه سازی پارکها و فضای سبز مناطق شهری ، بلوارکشی معابر شهری،پیاده رو ها ،محوطه سازی و زیباسازی باغچه های خانگی و اداری ،فضاسازی ویلاها و باغها استفاده میشود.

  • استحکام فوق العاده بالا در برابر عوامل محیطی(سرما و بارندگی )
  • دوام رنگ
  • زیبایی طبیعی
  •  تنوع رنگ

هنگام انتخاب جنس سنگ جدولی باید به اقلیم و آب و هوای منطقه و نوع کاربرد مورد نظر توجه داشت . با توجه به گستردگی و تنوع معادن موجود در ایران پیشنهاد می شود جهت انتخاب جنس سنگ،کاربری سنگ جدولی در اولویت قرار گیرد.

آیا جدول سنگی گرانیت جایگزین مناسبی جهت جدول بتنی می باشد؟

حال شاید این سوال مطرح شود که آیا جدول سنگی جایگزین مناسبی جهت جدول بتنی می باشد یا خیر؟ باید گفت که با توجه به اینکه در گذشته، اغلب جدول ها در فضاهای شهری با استفاده از قالب و بتن ریزی ساخته شده اند و همواره هزینه های زیادی را به پیمانکاران و شهرداری ها تحمیل نموده اند، استفاده از جدول سنگی گرانیت جایگزین جدول بتنی می تواند باشد.

چرا که با توجه به نصب آسان و راحت اینگونه جدول ها، هزینه های نصب و اجرا را تا حدود زیادی کاهش می دهد، همچنین سنگ گرانیت از مقاومت بالایی در مقابل سایش و خوردگی برخوردار است که این امر باعث می شود دارای دوام و طول عمر بسیار زیادی باشد.

فروش جدول سنگی گرانیت در ابعاد مختلف

با توجه به اینکه استفاده از جدول های سنگی گرانیت در ایران و همچنین سایر کشور ها در حال گسترش است. در بازار شاهد عرضه و فروش جدول سنگی گرانیت صادراتی در ابعاد مختلف 10 تا 40 سانتیمتری و قطر 6 تا 20 سانتیمتری می باشیم که با توجه به نوع پروژه می توان اقدام به تهیه و خریداری این نوع جداول سنگی از فروشگاه های معتبر اینترنتی نمود.

سنگ جدولی


سنگبری کریستال استون با تجربه فراوان و سابقه ای درخشان آماده مشاوره به شما عزیزان میباشد برای خرید و مشاوره کلیک نمایید .

آخرین مقالات