• 03133802310
  • اصفهان-شهرک صنعتی محمود آباد-خیابان 16

معرفی سنگ گرانیت رومانا

معرفی سنگ گرانیت رومانا

سنگ گرانیت رومانا محصولی طبیعی است که بر اساس یک روش ویژه برای اولین بارازماسه سنگ های کوارتز در لایه های نازک حدود دومیلیمتر در ابعاد110×45 سانتیمتر تولید شده است. حد کاربرد آن تا مرز خلاقیت طراح به پیش رفته ودرحوزه وسیع دکوراسیون،معماری داخلی وساختمان؛از وسایل واشیای تزیینی ، روشنایی، تابلوها ونقوش برجسته، مجسمه ها و تا نمای خارجی ابنیه ادامه می یابد می توان آن را با هر شکل ممکن تطبیق داد وبراحتی به روی انحنای گنبدها، ستونهای گرد یا تورفتگی وبرامدگی ها بصورت پیوسته وبدون درز یا با بندهای دلخواه کارکرد

ویژگی های سنگ گرانیت برسیا رومانا:

1-ظاهر زیبا و بی نظیر

2-درخشندگی و ساب پذیری عالی

3-جذب آب ناچیز

4-مقاومت بالا در برابر فشار و سایش

5-ثبات رنگ و مقاومت مطلوب در برابر مواد اسیدی

و...

سنگ گرانیت برسیا رومانا برای استفاده در این فضاها پیشنهاد می گردد:

*طراحی داخلی پروژه های مسکونی و ویلاهای لوکس

*کفپوش و دیوار لابی های مجلل مسکونی، تجاری و اداری

*طراحی داخلی هتل ها و تالارهای پذیرایی مجلل

*طراحی آشپزخانه ها و کانترتاپ ها

*سنگ پلکان داخلی، ستون ها و دیوار شومینه

*حمام های مستر، سرویس های بهداشتی و استخرها

و...

معدن سنگ گرانیت رومانا

سنگ گرانیت برسیا رومانا از معادن کشور برزیل استخراج و در کشور ایتالیا فرآوری می گردد. سنگ برسیا رومانا درخشان ترین نماینده گرانیت های برزیلی است. این گرانیت بافت منحصربفردی دارد و هر اسلب مانند یک اثر هنری در یک نسخه بی تکرار است. برسیا رومانا ، دارای رنگ زمینه کرمی_ بژ دوست داشتنی است که با لکه های نارنجی روشن و زرد اُکر آمیخته شده و خطوط و رگه هایی با تنالیته قهوه ای و نارنجی، ساختاری شبیه به غروب آفتاب را تداعی می کند.گرانیت برسیا رومانا، قادر است در یک طراحی و دکوراسیون آوانگارد، نقش خود را به خوبی ایفا کرده و به ایجاد فضایی خاص و دلنشین کمک کند.

در پایان:

گرانیت برسیا رومانا از سنگ های گران قیمت ساختمانی به شمار می رود . ابعاد و ضخامت اسلب ها، کیفیت فرآوری و همچنین تعرفه های گمرکی و نرخ ارز بر روی قیمت نهایی این سنگ گرانیت اثرگذار می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان صنایع کریستال استون کلیک نمائید.


سنگ گرانیت

سنگ گرانیت رومانا

قیمت سنگ گرانیت رومانا

آخرین مقالات