• 03133802310
  • اصفهان-شهرک صنعتی محمود آباد-خیابان 16

معرفی سنگ گرانیت ماتریکس

معرفی سنگ گرانیت ماتریکس

سنگ گرانیت یک سنگ آذرین دانه ای بسیار سخت است که از مواد معدنی مختلف تشکیل شده است. ظاهر مات سنگ گرانیت می‌تواند از لکه‌دار تا پررنگ متفاوت باشد و انتخاب‌های منحصربه‌فردی از رنگ‌ها و الگوهای آن ارائه دهد. گرانیت 100% طبیعی است و یک سنگ بسیار همه کاره است زیرا بادوام، مقاوم در برابر خراش و حرارت است و می تواند برای همیشه دوام بیاورد.

سنگ گرانیت ماتریکس یکی از زیباترین و مرغوب ترین سنگ های وارداتی می باشد، این سنگ تولید کشور برزیل می باشد. سنگ گرانیت ماتریکس دارای سطح نقره ای خاکستری و صیقلی است که در دکوراسیون داخلی خانه استفاده می شود. با ما همراه باشید تا با ویژگیهای و کاربرد این سنگ بیشتر آشنا شویم.

ویژگی های سنگ گرانیت ماتریکس :

این سنگ مجلل دارای ویژگی هایی است که آن ها را از سایر سنگ های گرانیتی دنیا متمایز می کند. ویژگی هایی مانند رنگ، طرح های خاص، مقاومت بالا، تنوع در اندازه و ابعاد، ضخامت کم، وزن مناسب از مهم ترین ویژگی ها هستند. همچنین میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  • مقاومت فشاری و سایشی بالا
  • مقاومت بالا در برابر یخ زدگی
  • تراکم بالا
  • عدم عبور نور
  • جذب آب و نفوذپذیری پایین
  • ساب پذیری و درخشندگی عالی
  • و...


کاربردهای ساختمانی سنگ گرانیت ماتریکس :

سنگ های وارداتی مانند سنگ گرانیت ماتریکس به دلیل برخی ویژگی ها مانند قیمت بالای این سنگ و ظاهر شیک و زیبا تنها در موارد خاصی که می خواهند ظاهر محیط مورد نظر شما را افزایش دهند مورد استفاده قرار می گیرند. مهم ترین کاربرد این سنگ ها در فضاهای هتل های مجلل مانند لابی، ساختمان تجاری لوکس، رستوران های شیک و ساختمان های گران قیمت و همچنین در دکوراسیون داخلی منازل، نما و دکوراسیون بیرونی می باشد. کاربردهای دیگر این سنگ به شرح زیر است.

  1. سنگ کف و دیوار داخلی پروژه های مسکونی و ویلاهای خاص
  2. سنگ کف و دیوار لابی های مجلل
  3. طراحی داخلی پروژه های تجاری، اداری، هتل ها و رستوران های شیک
  4. سنگ نمای ساختمان و محوطه سازی
  5. کانترتاپ ها و بک اسپلش کابینت ها و جزیره آشپزخانه
  6. سرویس های بهداشتی لاکچری و حمام های مستر و استخرها
  7. سنگ شومینه و tv room
  8. سنگ پله و مشاعات
  9. و...

سنگ گرانیت در برابر گرما و حرارت مقاوم می باشد ، و تقریبا مانند الماس ، در برابر خراش و لکه ها و قابلمه های گرم که در آشپزخانه روی سنگ گرانیت کابینت گذاشته می شود بادوام و مقاوم می باشد.
برخلاف میزهای چوبی که می توانند کپک تولید کنند ، سنگ گرانیت ماتریس در برابر کپک محیط را حفظ و محافظت می کند.

.ما در مقاله ای بطور جامع درباره بهترین ایده ها برای استفاده از گرانیت سیاه در خانه صحبت کرده ایم جهت مطالعه بیشتر روی لینک کلیک نمائید  

مشخصات فنی سنگ گرانیت ماتریکس :

جذب آب : 0.26٪
مقاومت فشاری : 199.3 MPa
تراکم : 2623 کیلوگرم بر متر مکعب
مقاومت خمشی : 15.90 MPa
مقاومت در برابر سایش 0.044 (cm3/cm2)

نامهای دیگر سنگ گرانیت ماتریکس :

گرانیت فلز سیاه ، گرانیت ماتریس ، گرانیت سن لوییس ، گرانیت ماتریکس حرکت ، گرانیت ماتریکس سیاه ، گرانیت ورساچه سیاه ، گرانیت متالیکا و سنگ گرانیت سیاه

قیمت گرانیت ماتریکس :

سنگ گرانیت ماتریکس یکی از سنگ های وارداتی است که پخش و فروش این سنگ توسط چندین شرکت نمایندگی داخلی انجام می شود، بنابراین این سنگ در مقایسه با بهترین سنگ های داخلی از قیمت بالاتری برخوردار است. تنوع طرح و رنگ، انواع برش و کیفیت، ابعاد و اندازه سنگ، انواع معدن مواردی هستند که در تعیین قیمت نهایی این سنگ ها موثر هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر حتما با ما تماس بگیرید.

09132166843

مقالات پیشنهادی :

معرفی سنگ گرانیت رومانا

معرفی سنگ گرانیت آبی هیمالیا

معرفی سنگ گرانیت تیتانیوم برزیل


سنگ گرانیت

سنگ گرانیت ماتریکس

خرید سنگ گرانیت


آخرین مقالات