• 03133802310
  • اصفهان-شهرک صنعتی محمود آباد-خیابان 16

چند نمونه سنگ گرانیت خارجی

چند نمونه سنگ گرانیت خارجی

با چند نمونه سنگ گرانیت خارجی آشنا شوید .

 سنگ گرانیت به دلیل کاربرد و مزایای فراوان در صنعت ساختمان سازی بسیار مورد توجه قرار گرفته است ایران به عنوان یکی از بزرگترین عرضه کنندگان این سنگ با داشتن معادن فراوان پاسخگوی نیاز کثیری از متقاضیان بوده است اما این سنگ دارای انواع خارجی هم میباشدکه ما در این مقاله به بحث و معرفی این بخش از آن میپردازیم .

انواع گرانیت های خارجی

  • گرانیت سفید آلاسکا:

این سنگ یکی از زیباترین و گران ترین نوع گرانیت در دنیاست و در کشور برزیل استخراج و به صورت اسلب فرآوری می گردد.

  • سنگ گرانیت مروارید آبی :

گرانیت مروارید آبی از کشور نروژ استخراج می شود و یکی اززیباترین نوع گرانیت ها را دارد که به صورت اسلب بریده شده و به عنوان دیوارپوش و کفپوش در فضای داخلی دکوراسیون ساختمان ها استفاده می شوند.

  • سنگ گرانیت سفید یخی :

گرانیت سفید یخی دارای زمینه خاکستری روشن با جلای فلزی است که با رگه های سفید و مشکی همراه می باشد . گرانیت های سفید یخی از کشور برزیل استخراج و فرآوری می گردند و یکی از بهترین انتخابها برای فضای داخلی مدرن مانند : دیوارپوش ها ، کف هستند. گرانیت های سفید یخی در دکوراسیون خارجی و فضای ورودی ساختمان ها نیز استفاده می شوند.

  • سنگ گرانیت فیوژن :

یکی از زیباترین طرح های گرانیت در دنیا گرانیت فیوژن است . از رنگ زمینه خاکستری و کرم روشن تا رنگ های دودی و محو سفید و سبز و آبی و نارنجی ابری و بادی را دارا می باشد . این نوع گرانیت نیز در برزیل فرآوری می گردد و کاربرد فراوانی در دکوراسیون داخلی ساختمان های مدرن دارد.

  • سنگ گرانیت دلیکاتوس :

گرانیت دلیکاتوس دارای زمینه سفید با رگه های زیبای تیره می باشد. این نوع سنگ گرانیت ظاهر تمیز و درخشانی دارد و برای تولید کانترهای آشپزخانه، کفپوش و دیواره ها در فضای داخلی ساختمان استفاده می شود. این گرانیت در دکوراسیون خارجی ساختمان و بخصوص ورودی ها کاربرد وسیعی ارد و می تواند فضای منحصر به فردی به ساختمان بدهد . گرانیت دلیکاتوس در کشور برزیل فرآوری می گردد.

  • سنگ گرانیت آبی ولگا :

یکی از بادوام ترین گرانیت ها می باشد از کشور اکراین استخراج می شود . که دارای زمینه تیره با سایه های خاکستری تیره و آبی می باشد . این نوع گرانیت به صورت اسلب و تایل فرآوری می گردد و به علت مقاومت و دوام بالا، در فضای داخلی و خارجی ساختمان می تواند استفاده شود.سنگ گرانیت ایرانی

گرانیت ها نسبت به انواع مختلف سنگ های ساختمانی تنوع کمتری دارند و از رنگ های مشکی قوه ای تیره تا روشن، خاکستری تا صورتی و سبز روشن دیده می شوند. از مهمترین سنگ های گرانیت ایرانی می توان به موارد زیر اشاره نمود:سنگ گرانیت جنگلی بیرجند ، سنگ گرانیت خرمدره ، سنگ گرانیت سفید نطنز، سنگ گرانیت نهبندان، گرانیت مروارید مشهد، گرانیت مشکی نطنز، گرانیت قرمز یزد و... اشاره نمود.

با توجه به هزینه بالای استخراج و فرآوری سنگ های گرانیت، قیمت سنگ های گرانیت بالاتر از انواع مختلف مرمریت و تراورتن می باشد . سنگ های گرانیتی که دارای کیفیت ساب بالاتری هستند و از نظر دجه بندی در سورت های بالاتری قرار دارند قیمت بالاتری نیز دارند. سنگ های سفید گرانیت قیمت بالاتری را نسبت به گرانیت های تیره دارند.

مقالات پیشنهادی:

معرفی سنگ گرانیت رومانا

معرفی سنگ گرانیت تیتانیوم برزیل

معرفی چهار نوع سنگ گرانیت سفید

در پایان:

صنايع سنگبری کريستال با بيش از ٣٠ سال سابقه با مدیریت برش و توليد انواع سنگهای گرانيت از معادن مختلف مشغول کار بوده و هم اکنون درحال برش تخصصی سنگ گرانیت در ابعاد و اندازه های گوناگون (از ضخامت 1cm تا ضخامت 20cm و تا عرض 80cm ) و محصولاتش را با کمترين تلورانس ممکن به بازار عرضه می نمايد از شاخصه های بارز اين سنگبری ميتوان به سابقه درخشانش در زمينه صادرات سنگ گرانيت به کشورهايی همچون ترکيه-ترکمنستان-عراق-ارمنستان-اذربایجان-روسیه-بلغارستان-رومانی-بلاروس والمان اشاره کرد و همچنين دارنده گواهينامه بين المللی سيستم مديريت يکپارچه IMS کشورهای انگلستان وايرلند ميباشد و در نهايت هم اکنون با بدست آوردن گواهينامه های بين المللی ISO 9001 ISO 14001 OHSAS 18001 .با افتخار در حال خدمتگذاری به مردم شريف ايران ميباشد.

سنگ گرانیت خارجی


سنگبری کریستال استون با تجربه فراوان و سابقه ای درخشان آماده مشاوره به شما عزیزان میباشد برای خرید و مشاوره کلیک نمایید .

سنگ گرانیت 

قیمت سنگ گرانیت

سنگ گرانیت خارجی

آخرین مقالات