• 03133802310
  • اصفهان-شهرک صنعتی محمود آباد-خیابان 16

معرفی سنگ گرانیت سفید استعماری

معرفی سنگ گرانیت سفید استعماری

رنگ سفید، که در صدر فهرست اقلام سنگ طبیعی در رنگ مشکی قرار دارد، اهمیت خاص خود را دارد و نام "کمال رنگ" را به همراه دارد. سنگ گرانیت سفید استعماری با زمینه آرامش‌بخش مایل به سفید و لکه‌هایی از رنگ‌های قهوه‌ای و خاکستری توجه را به خود جلب می‌کند و نمایانگر آغازی موفق است. سنگ بهترین گزینه است زیرا در محیط های سرپوشیده در محیط هایی با دمای سرد به طور موثر عمل می کند.

دلیل انتخاب گرانیت سفید استعماری

رنگ سفید یکی از محبوب‌ترین رنگ‌های گرانیتی است زیرا ذاتاً نشاط‌بخش است و با درستی و خلوص مرتبط است. وقتی صحبت از مدرن سازی زیبایی شناسی داخلی و تجدید نظر در فضای داخلی خانه و تجاری می شود، این سنگ تاثیر قابل توجهی می گذارد.بسیاری از مناطق از جمله اتاق نشیمن، آشپزخانه، حمام و شومینه را می توان با گرانیت سفید استعماری روشن کرد.

این سنگ که در جنوب هند استخراج می شود، برای کانترها، پشت پاشیدن، راه پله ها، دیوارها و کف بسیار عالی است.این سنگ در کف و دیوارها زیبا به نظر می رسد زیرا از نوع سنگ های سفید با پوسته های قهوه ای است. قوی، مفید و فوق العاده متنوع است.

ویژگی‌های غنی این سنگ در اندازه‌ها و پرداخت‌های متنوعی است. انبوهی از اطلاعات را در مورد ویژگی ها و مزایای این سنگ و همچنین بازار هند برای آن کشف کنید.

هر آنچه که باید در مورد گرانیت سفید استعماری بدانید

متخصصان سنگ توصیه اکید می کنند که از این سنگ سفید رنگ سفید با ظاهر نفیس برای انواع پروژه های ساختمانی تجاری و مسکونی استفاده کنید. سطح این سنگ دارای پایه سفید با لکه های قهوه ای متمایل به سیاه، بژ و سبز مایل به زرد بسیار نرم است.

سنگ گرانیت سفید استعماری به دلیل سطح متمایز آن که با رنگ کرم ملایم با نواحی دودی مایل به خاکستری مشخص می شود، اگر به دنبال چیزی مجلل به رنگ سفید باشید، معجزه می کند. با رنگ های تیره و روشن کابینت، همگان را شگفت زده می کند.

حقایق سریع در مورد گرانیت سفید استعماری

  • نام اصلی: گرانیت سفید استعماری
  • نام های اضافی: گرانیت سفید امپراتوری جدید، گرانیت سفید باکینگهام، سفید پلاتینیوم، گرانیت هندی بیانکو رومانو
  • رنگ سفید
  • مقصد مبدا: جنوب هند
  • سطوح موجود: جلا، لپاتورا، هون شده، سندبلاست، عتیقه (سندبلاست + برس)، چکش بوش، چکش بوش + برس، و روکش چرمی
  • استفاده ترجیحی: پروژه های تجاری و داخلی

مشخصات فنی گرانیت سفید استعماری:

  • انبساط حرارتی - 0.0045mm/mcº
  • استحکام پس از ژلاسیون - 2600 کیلوگرم بر سانتی متر مربع
  • مقاومت فشاری - 2350 کیلوگرم بر سانتی متر مربع
  • سختی (مقیاس مو) - 5.0
  • تست ضربه - حداقل ارتفاع سقوط - 68 سانتی متر
  • وزن مخصوص - 2.65 کیلوگرم بر متر مکعب
  • استحکام کششی نهایی - 274 کیلوگرم بر سانتی متر مربع
  • آب جذب آب - 0.15٪

گرانیت سفید استعماری برای خریداران گرانیت B2B

هند در ده سال گذشته به یک مرکز بزرگ گرانیت تبدیل شده است و اکثریت قریب به اتفاق تقاضاهای در حال تغییر خریداران بین المللی B2B را برآورده می کند. خریداران B2B ممکن است در دسترس بودن بلوک‌های عظیمی را پیش‌بینی کنند که به لطف یک معدن سنگ گرانیت سفید استعماری در جنوب هند می‌توان از آنها برای پردازش بیشتر اسلب و کاشی استفاده کرد. همه خریداران ممکن است اسلب ها، کاشی ها و موزاییک های صیقلی را با ضمانت کیفیت بالا با نرخ رقابتی گرانیت سفید استعماری پیش بینی کنند.

هر مقدار سنگ گرانیت سفید را می توان به صورت 24 ساعته از یک تامین کننده و صادر کننده سنگ معتبر از هند تهیه کرد. از واحدهای تولیدی گرانیت هندی جنوبی انتظار دال های اره چوبی گرانیت سفید، کاشی ها، بلوک ها، دال های برش، میز و روکش های روشویی را داشته باشید.

اندازه کانترهای گرانیتی - طبق سفارش

اندازه‌های دال گرانیت – دال‌های گنگ‌اره ۲۶۰ در ۱۶۰ سانتی‌متر به بالا در ۲ و ۳ سانتی‌متر و دال‌های کاتر ۱۸۰ در ۶۰ سانتی‌متر در ۲ و ۳ سانتی‌متر

اندازه کاشی گرانیتی - 30 × 30، 60 × 30، 60 × 60 و 60 × 90 سانتی متر با ضخامت عرض 2 سانتی متر، 3 سانتی متر، 4 سانتی متر، 5 سانتی متر یا 6 سانتی متر.

اندازه های روکش روشویی گرانیتی - در صورت تقاضا

اندازه بلوک های گرانیت سفید ناتمام - 300 x 155 x 160 سانتی متر و وزن 23 تن. 320 x 130 x 190 سانتی متر و وزن 23-24 تن. 310 x 140 x 205 سانتی متر و وزن 27-28 تن و 320 x 165 x 185 سانتی متر و وزن 29 تن

قبل از اینکه متعهد به خرید شوید، چندین بررسی گرانیت سفید استعماری را بخوانید تا تصور بهتری از نظر دیگران در مورد سنگ داشته باشید. معیارهای دیگر مانند کیفیت، خدمات مشتری، موجودی، سازنده، تحویل، و شهرت فروشنده سنگ، علاوه بر قیمت گرانیت سفید استعماری است.

قبل از تصمیم گیری باید این موارد را در نظر گرفت. بسیار مهم است که هنگام آنلاین بودن، قیمت سنگ خود را به صورت آنلاین منتشر کنید تا فروشنده بتواند با کالاها و خدمات مناسب پاسخ دهد. به یاد داشته باشید که ارائه پاسخ به تمام سوالات در مورد انتخاب یک محصول نیازمند خدمات مشتری محور است.

و در آخر...

 سنگ گرانیت سفید استعماری با زمینه آرامش‌بخش مایل به سفید و لکه‌هایی از رنگ‌های قهوه‌ای و خاکستری توجه را به خود جلب می‌کند و نمایانگر آغازی موفق است.سنگ گرانیت سفید استعماری به دلیل سطح متمایز آن که با رنگ کرم ملایم با نواحی دودی مایل به خاکستری مشخص می شود، اگر به دنبال چیزی مجلل به رنگ سفید باشید، معجزه می کند. با رنگ های تیره و روشن کابینت، همگان را شگفت زده می کند.


سنگ گرانیت

سنگ گرانیت سفید

سنگ گرانیت سفید استعماری

آخرین مقالات