• 03133802310
  • اصفهان-شهرک صنعتی محمود آباد-خیابان 16

درباره زیبایی و تطبیق پذیری سنگ گرانیت سیاه (خارجی) بدانید

درباره زیبایی و تطبیق پذیری سنگ گرانیت سیاه (خارجی) بدانید

جذابیت سنگ گرانیت سیاه جهانی است، زیرا یک نوع گرانیت جذاب با رنگ تیره یکنواخت است. دوام و استحکام فوق العاده آن باعث می شود این سنگ ماندگاری بسیار بالایی داشته باشد. در رنگ ها و بافت های روشن تر و همچنین مشکی خالص موجود است.براق بودن آن الگوهای طبیعی سنگ را برجسته می کند که تنها با مقاومت بالای آن در برابر سایش یا خراش بیشتر می شود.

درباره زیبایی و تطبیق پذیری سنگ گرانیت سیاه (خارجی)

این سنگ ظاهری صیقلی و براق با ظاهری کلاسیک دارد که در محیط های بیرونی مانند حیاط یا پاسیو فوق العاده عمل می کند. سطح براقیت و بافت متوسط ​​تا بالا دارد که آن را برای کاربردهای داخلی مانند آشپزخانه، اتاق نشیمن، سرویس بهداشتی، لابی هتل و ویترین فروشگاه عالی می کند. این وبلاگ جنبه های مختلف گرانیت سیاه و نحوه استفاده از آن را در برنامه های مختلف مسکونی و تجاری توضیح می دهد.

دلیل انتخاب سنگ گرانیت سیاه برای فضای داخلی

این یک انتخاب فوق‌العاده برای دکوراسیون منزل یا نمای بیرونی ساختمان شماست، زیرا دارای الگوها و چرخش‌هایی است که در سایر سنگ‌های طبیعی زیاد نیست.این رنگ یکی از پرطرفدارترین رنگ ها برای استفاده در دکوراسیون منزل است. دلیل اصلی محبوبیت آن توانایی آن در آوردن ظرافت و سادگی به هر فضایی و حفظ حس شخصیت و سبک است.

انواع برتر سنگ های گرانیت سیاه :

      • مشکی مطلق

تراکم بالا، بافت سیاه و سفید ثابت و طراحی ساده ممکن است حس ظرافت و ظرافت را به هر اتاقی بیاورد. گرانیت سیاه مطلق به دلیل استحکام بالا و ظرفیت بالای آن برای جلا دادن بسیار خوب می تواند به طور گسترده برای اهداف مختلف تجاری و مسکونی از جمله کفپوش، دیوارپوش، میز آشپزخانه (Küchenarbeitsplatten)، رویه کابینت، بناهای تاریخی و سنگ قبرها استفاده شود.

      • کهکشان سیاه

بلک گلکسی یک گرانیت سطح بالا با زیبایی، ظرافت و پیچیدگی طبیعی استثنایی است. این ماده باکیفیت بسیار بادوام است و سنگی ایده آل برای مصارف مختلف از جمله کفپوش، کاشی دیواری و میز می باشد. این سنگ دارای زمینه تیره رنگ با چند لکه طلایی و سفید در آن است. این سنگ بسیار بادوام است و یک سنگ ایده آل برای کفپوش، کاشی دیوار و میز است.

      • مروارید سیاه

مروارید سیاه با ظاهر منحصربفرد خود یک نمایش عالی برای هر خانه ای است. الگوی منحصربه‌فرد آن از تکه‌های ریز فلزی نقره‌ای که روی پس‌زمینه سیاه آن پخش شده است، آن را بسیار جذاب کرده است. سختی و مقاومت بالایی در برابر عوامل جوی دارد که آن را برای بناهای تاریخی و مجسمه ها مناسب می کند. به دلیل جذب آب کم، سختی استثنایی و استحکام کششی بالا برای فضای داخلی مناسب است.

      • سیاه مه

این سنگ گرانیت به دلیل توانایی آن برای داشتن یک روکش مات بسیار محبوب است. رنگ پایه سیاه و سفید و لکه های ظریف و لکه های سبز روی آن دارد که ظاهری شگفت انگیز به آن می بخشد. وقتی صحبت از طراحی داخلی می شود، مشکی همیشه آن رنگی است که هرگز از مد نمی افتد.

با همین فلسفه، ما این سنگ گرانیت جدید را برای همه شما ساخته ایم. این مشکی مه بسیار مورد تقاضا است و می تواند هر دو فضای داخلی روشن تر یا تیره تر را تکمیل کند. رنگ ها بسیار طبیعی هستند و به زیبایی با هر ترکیب رنگ دیگری ترکیب می شوند.

        • ادویه سیاه

گرانیت ادویه سیاه یک انتخاب محبوب گرانیت برای پروژه های تجاری داخلی و خارجی است. این به دلیل زیبایی، دوام و ظاهر چشمگیر خود شناخته شده است. اگر به دنبال ظرافت به خانه یا محل کار خود هستید، این سنگ می تواند به شما در رسیدن به این هدف کمک کند. Spice Black در طیف گسترده‌ای از پرداخت‌ها شامل Honed، Polished، Tumbled و Sandblasted موجود است.

        • جنگل سیاه

گرانیت جنگل سیاه یک گرانیت محبوب با ترکیبی جذاب از رنگ‌های سیاه و سفید با رگه‌های نامنظم در میان آن است. زیبایی این سنگ باعث ایجاد تضاد طبیعی در برابر هر رنگی می شود که آن را به یکی از پرکاربردترین سنگ های امروزی تبدیل می کند. اگر به دنبال بهترین گرانیت برای میز آشپزخانه، کفپوش، بارتوپ یا پوشش دیوار هستید، به جز گرانیت جنگل سیاه نگاه نکنید.

        • سیاه بنگال

سنگ گرانیت سیاه بنگال که یک انتخاب محبوب برای صاحبان خانه است، سنگ سیاه درخشانی است که دارای طرح دانه های سفید کمی است و به درخشندگی بالایی دارد. بافت دانه ریز این سنگ طبیعی تمیز کردن و نگهداری آن را بسیار آسان می کند. این سنگ نه تنها برای آشپزخانه مناسب است، بلکه می تواند به عنوان کاشی گرانیت پاسیو، کانتر گرانیتی، کفپوش و شومینه نیز استفاده شود.

درباره زیبایی و تطبیق پذیری سنگ گرانیت سیاه (خارجی)


برای مشاوره و یا خرید و فروش سنگ با سنگبری کریستال در ارتباط باشد.

آخرین مقالات