• 03133802310
  • اصفهان-شهرک صنعتی محمود آباد-خیابان 16

معرفی سنگ گرانیت آبی هیمالیا

معرفی سنگ گرانیت آبی هیمالیا

هر سنگ گرانیت به دلیل بافت و الگوی رنگ منحصر به فرد خود به خودی خود منحصر به فرد است. گرانیت در طول قرن ها به عنوان مصالح ساختمانی مورد استفاده قرار گرفته است.

سنگ گرانیت آبی هیمالیا ، سنگ گرانیتی است که از بخش جنوبی هند استخراج می شود. این سنگ با زمینه رنگ آبی روشن، سطحی زیبا با لکه های نارنجی و سفید دارد که زیبایی هر فضایی را تشدید می کند. ظاهری عجیب و غریب و تازه را در مکان هایی از جمله اتاق نشیمن، حمام و میزهای آشپزخانه مجلل تضمین می کند.

این محصول همه دوستداران گرانیت را مجذوب خود کرده است .رنگ های به کار رفته در سنگ گرانیت آبی هیمالیا ، از رنگ آبی ، قهوه ای تیره تا خاکستری با امواج خاکستری مایل به قرمز، قهوه ای تیره و دانه های خاکستری صورتی است.

گرانیت آبی هیمالیا در برابر رطوبت و گرما مقاوم است، بهترین پوشش را دارد و سنگی بادوام است. این ویژگی ها گرانیت آبی ما را برای کاربردهای داخلی و خارجی مناسب می کند. گرانیت آبی هیمالیا از معادن هند می آید، جایی که زنگ و رنگ های حنایی به دلیل اکسیداسیون در طی میلیون ها سال غالب است.

محبوبیت آن همیشه مورد تقاضا است، حتی با وجود مواد جدیدتر روی میز که در دکوراسیون خانه مشهورتر و مرسوم تر شده اند. مزیت اصلی این سنگ طبیعی این است که ظاهری همه کاره و مناسب می دهد و ارزش مساختمان را افزایش می دهد. برای کفپوش مناسب است که ظاهری مجلل به سالن شما می بخشد و همچنین برای روکش دیوار، رومیزی مناسب است. بخش های آبی تند ظاهری مسحورکننده ایجاد می کند.

معدن سنگ گرانیت هیمالیا

معادن این گرانیت در مناطق کوپال و کوکنور کارناتاکا هستند، اما بیشتر گرانیت در بنگلور پردازش می شود. این یک گرانیت بسیار بادوام و قوی است، به پولیش عالی نیاز دارد. شما می توانید از این گرانیت در کفپوش یا دیوارپوش استفاده کنید، اما محبوب ترین کاربردهای این گرانیت میزهای آشپزخانه و بناهای یادبود می باشد.

در پایان:

 جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان صنایع کریستال استون کلیک نمائید.

مقالات پیشنهادی:

معرفی 22 مدل سنگ گرانیت ایرانی و خارجی 

معرفی سنگ گرانیت تیتانیوم برزیل

معرفی سنگ گرانیت رومانا


سنگ گرانیت

سنگ گرانیت هیمالیا

قیمت سنگ گرانیت هیمالیا

آخرین مقالات